Eerste week in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aline Timmer - WaarBenJij.nu Eerste week in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aline Timmer - WaarBenJij.nu

Eerste week in Kuala Lumpur

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

24 Augustus 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tjah..hier zit ik dan in de eerste les van Taylors Uni. Heb ik alle tijd gehad om op mijn vrije dagen een blog aan te maken doe ik het terwijl ik in de les zit van 'Holistic Approach of Health and Wellness'. Sounds interesting, doesnt it?

However..het is alweer bijna een week geleden dat ik vertrok uit Nederland. En zoals iedereen zegt: "times flies". Maar gelukkig zit ik hier nog wel even.
De afgelopen week heb ik samen met mijn huisgenootjes de universiteit 'beter leren kennen', de introductiedag gehad, naar KLCC geweest en ofcourse The Petronas Twin Towers bezocht en al heerlijk geshopt bij Berjaya Times Square.

Ik hoop hier nog veel avonturen te beleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aline

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 3533

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 06 Januari 2016

Study Abroad in Kuala Lumpur

Landen bezocht: